Sorbanállás a NAV ügyfélszolgálatán

Hatalmas sor és zúgolódás volt ma a NAV gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája előtt. Az ügyfelek jelentős többsége 11 órakor, a zárás előtt egy órával sem jutott be, hogy ügyeit elintézze.

Megkerestük az adóhatóságot, hogy mi okozhatta a fennakadást. Paskujné Pifkó Mónikától, a NAV Heves megyei Igazgatóságának szóvivőjétől e-mailben azt a választ kaptuk, hogy azok az ügyfelek, akik ügyfélfogadási időben érkeztek és sorszámot húztak, azoknak a kiszolgálását munkaidőn túl is biztosította a NAV. Álláspontjuk szerint az ügyfélszolgálat várójának befogadóképessége miatt fordulhatott elő, hogy az egyszerre érkező, megszokottnál több ügyfél egy része az utcán várakozott.

Úgy vélik, a mai, jelentős számú ügyfél érkezése elsősorban a gépjárműadó befizetési határidőhöz – amely március 16.- kapcsolódott, sokan csekket kértek személyesen. Ám felhívják a figyelmet, hogy a befizetés nemcsak csekken, hanem átutalással és az ONYA rendszerén is teljesíthető.

Menekültek a kollégiumban

Segítőpedagógiai mintaprogram